Nördig

Tjena
Kom till skolan tjugo i tolv, fick sluta redan tjugo i ett. Känns otroligt onödigt att ha gått till skolan. Men som jag sa till emma , vad skulle man ha gjort hemma istället :P Åkte inte direkt hem då jag kom på att jag kunde köpa lite julklappar, fick köpt till alla som jag hade kvar förutom en, pappas, får köpa den på fredag när jag ska ner på stan med "mina små grisar" hhahah.
Vill inte bli beroende av datorn, jag känner mig redan närdig som öppnade datorn innan jag gick till skolan, så detta blir ett kort inlägg.
Imorron e det bara de "små grisarna" i skolan: jag, emma och anna. De andra e lediga som vi e med. Har matte prov, men jag ska plugga på det på håltimmen, känner redan att jag har en ganska bra koll på vad det är provet handlar om och tror att jag kan det. Men kan vara bra att läsa igenom imorron innan själva provet:P

Träning sen som sagt, ska bli härligt att träna. Hoppas att det blir mycket skott och ingen fys men man vet aldrig...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad är det för matteprov? Vi ska snart ha slutprov på matte E ^^

2008-12-16 @ 16:22:55
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0