Julklappar

Dagen igår var härlig, med mycket skratt och såklart Kalle Anka. Min farbror klädde ut sig som vanligt, lite svårt ibland för en viss person att förstå att den minsta i släkten på pappas sida e min syster som e fjorton :P
Men även såklart julklappar, tog kort på det i grupp så ser man lättare :P :


gemanka, benvärmare, film "the heartbreak kid", bok "Åse" av Denise Rudberg, skiva "Absolute music 59"


halsband, örhängen, pennor, bodylotion och kamera :)

Dagen idag har varit jätte slapp, bara tagit det lugnt. Nu till kvällen kommer farmor upp på middag, kvällens outfit:


Barcelona tröja, grårandiga jeans :P

Vad ska ni hitta på denna juldag?

jJag önskar er en :
GLAD FORTSÄTTNING PÅ JULEN =)


Kommentarer
Postat av: Moa M

Åh vi har likadana kameror:D:D

2008-12-25 @ 19:52:59
URL: http://revolver.blogg.se/
Postat av: Moa M

sv: ja jag tycker den e skitbra, har haft den sen i somras typ men lyckades slarva bort mitt minneskort haha :D ja, det var längesen nu :(

2008-12-25 @ 21:54:49
URL: http://revolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0