90210

Tjena
Skolan idag var seg seg och åter seg.
Två redovisningar eller rättare sagt redovisning på engelskan där det kändes som att jag pratade i 320, och histrian gruppsamtal där det kändes som att läraren tyckte att jag pratade alldeles för mycket. Svenskan var det diskussion om manligt/kvinnligt och killarna när de skulle ta fram agrument för en kvinnostyrd värld fick de fram två, medan vi tjejer fick fram typ 10 för motsatsen. Så typsiskt.... Fick tillbaka provet också.
Efter skolan träffade jag den som vet allt om mig älskade Mikkan <3 Vi gick till körskolan, hämtade papper för handledningskurs och gjorde syntest, kommer att slippa anv'ända glasögon när jag kör :P

Tittar nu på 90210, så jag e upptagen :P

Sen blir det den nya serien The secret life of the Amerivan teenager

Tittar ni?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är jättekul att övningsköra.

Jag fick en utmaning som jag känner mig tvungen att skicka vidare :P

"När du ser detta är du utmanad! skriv din egna önskelista! NU!"

2008-12-01 @ 21:01:40
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0