Trött

Som jag kanske berättade innan har jag nog sovit ca 4-5 timmar i natt. Har nu stora påsar under ögonen , men har bestämt mig för att jag ska titta på Tyst Vittne och sedan dra mig tillbaka.
Sen jag kom hem f¨rån Emelie har jag tittat på två olika filmer Wedding planner och Honey. Har även tittat på Robin Hood, dagens snygging en en gång Jonas Armstrong


Jag har även pratat i telefon, ätit mm. Bara försökt att ta det lugnt och att hålla glasögonen på om någon kommer och ringer på så att jag slipper visa mina påsar under ögonen.

Imorron blir det skolstart 13:00, sedan upp till Kallebäck för att lämna uppgifter till bemanningen och senare på kvällen löpträning 18:00, ska då inviga mina nya skor :P

Hoppas att ni alla har haft en lika rolig helg som jag har och säger till alla som börjar skolan imorron att det bara är ca 10 veckor kvar till det första lovet, novemberlovet v.44

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag älskar Robin Hood och såg vartenda avsnitt förra sommaren. Men i och med att de ändrat tid har jag missat för många avsnitt denna säsong, så jag köper boxen helt enkelt :P

Stackare som börjar skolan redan imorgon :(

Skumt ändå... bara två år kvar på gymnasiet. Som när man örjade åttan. Och åttan o nian gick ju fort... ha det gött!

2008-08-17 @ 21:32:30
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0