Träning

Under gårdagens träning blev det backträning, lite löpning och styrketräning. Använde mina nya skor och ä verkligen nöjd med dem, då träningen kändes ganska bra igår :) Det är även träning idag 20:00-21:30 i D-hallen.
Våra träningstider under året nu kommer att vara (ett tag i alla fall):

Tisdagar: 20:00-21:30, D-hallen i Rosendalshallen
Torsdagar: 18:30-20:00, Katrinelundsgymnasiet
Lördagar: 12:30-14:00

Imorron blir det Hulesärken på skolan, min klass ska vara temat Uteliggare
Alla klasser 1:an och 2:an har varsitt tema, under dagen tävlar man i olika stationer som treorna har ordnat till oss. Förra året vann min klass pris för bästa utstyrsel.

Hoppas att vi lyckas bättre på stationerna i år, men nu har vi ju varit en klass i ett år så nu känner alla varandra på ett bättre sätt.

Som sagt denna veckans upplägg då jag inte tror att jag kommer kunna uppdatera mer är:

Idag: Träning 20:00-21:30
Imorron: Jobba på Ullevi, under landskampen Sverige vs Frankrike
Torsdag:  Packa inför träningslägret
Fredag - Söndag: Träningsläger i Lysekil

Detta är såklart förutom skolan
Träffade idag en kompis jag inte sett på två år, har saknat henne <3 Hon gick på ett annat gymnasium förra året, men skulle ha en prövo vecka nu på Hulebäck denna vecka.

Jag är nu även GKIK:are istället för RIK:are

RIP. RIK 2000-2008

 
Namn:                                  Född:     Från:                             Till:        Datum:
Molin, Malin Gunnel1991Redbergslids IKGKIK2008-07-21

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad gör du under matchen? är det roligt?

2008-08-20 @ 23:11:23
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0