Societetskärringarna

hahhah, nu har jag jobbat färdigt för i sommar.
Har nog även fixat mig ett extrajobb och kanske till och med ett sommarjobb inför nästa sommar.
Idag var alltså sista dagen på jobbet, fick ett jätte snyggt silverhalsband av en på jobbet :) Tack så jätte mycket agneta, jag kan inte tacka dig nog :) När jag gick därifrån idag var det in på avdelningarna och säga hejdå. Och jag var ganska kramsjuk det med, kramade några av de små gulliga boenden som juag tagit hand om med. En sa till och med att hon skulle sakna mig <3 Jag kommer att sakna det och såklart kommer jag att sakna den andra societetskärringen som är en boende. vI har blivit kallade societetskärringarna från örgryte :P
Kommer sakna stället, men ska tillbaka om några veckor då jag ska lämna uppgifter och visa mig för bemanningen och planerar även då att hälsa på uppe på avdelningen <3

Kommande vecka nu så blir det flatön med familjen frn och med ikväll - söndag. Söndag fyller frmor 84 år så det blir nog sjuntorp över dagen. Sedan nästa vecka måndag-fredag blir det tjörn <3 Förhoppningsvis så kommer även älskade andrea dit ut och underhåller mig :P Saknar dig snygging <3

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad tjänar man vanligen på feriejobbens jobb?

Tycker du att det var värt fyra veckorna? Det verkade vara ganska trevligt ändå :) Kram, Mickan

2008-08-10 @ 23:00:56
URL: http://mikkaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0