seg dag...

Skolan idag har varit hur seg som helst, skönt när den äntligen tog slut. Gick från klocakn 10:00-15:20 ungefär, men man blir så lee av vädret. Som det stod i matten det är 25% chans att det blir regn imorron med. Men men nu ska jag in te parat om matte skulle gjort det lite tidigare varit duktig och tagit med den hem men såklart så har jag glömt miniräknaren i skolan. Kom hur som helst äntligen hem i regnet, mina stackars keds mådde inte så bra då. Hur blöta som helst och det kände som att jag gick med en flod i skorna.
Hemma blev det att börja med matte som jag skrev innan inte gick framåt, fortsatte med att laga ugnspannkaka till familjen. och nu sitter jag här på min brors dator medans han är iväg på golf i det underbara vädret. Borde ha vant mig vid detta väder som göteborgare, men nejdå.
Under franskan idag var det mycket skratt mellan Molin och Bäckner. Jag var övertyrött och jag tror att Anna var det med. Vi satt verkligen och skrattade hela tiden åt något som inte ens var roligt. Sista lektionen var även idag naturkunskap (kommer att vara det imorron med) och denna gången var det bara att svara på tt häfte. Och Anna hade märkt samma sak som mig att vår lärare är BRA att lyssna på. hahhahhahhah....

Imorron ska jag ta tåget till skolan på morgonen och får se vad jag tycker om det. Jag kan gå upp hela tio minuter senare än om jag hade tagit bussen, härligt :)
Börjar skolan 08:15 och slutar inte förrän 14:55. Då blir det hem, göra lite matte, äta och sedan sticka iväg ner på träningen nere på Katrinelund 18:30-20:00

Men för att återgå till denna dag. Mina kvällsplaner blir att sitta här ett tag till coh sedan ta mig ner för att sätta på en film tror jag och att försöka komma i säng ganska tidigt. Tror att jag ska titta på Honey men jag vet inte. Vad ska ni göra resten av kvällen?


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Vi var observanta på naturkunskapen ;P

2008-08-27 @ 20:19:28
URL: http://abackner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0