Möten

Stan idag där jag träffade den underbara Mikkan <3, som jag har saknat under den veckan vi inte har träffats <3
Där köpte jag en almanacka, som verkligen kommer att behövas under tvåan som sägs bli dubbelt så jobbig som ettan.

Under tiden på stan träffade jag även:

Ida och Maria (gamla klassen) på bussen
Linus och Johanna (från nya klasseen)
Linnea <3

+
att jag såg en del "kändisar"

Alan Svensson (pappan i Svensson Svensson)
Maya Rung (Liv i Andra Avenyn)

Idag har jag även möblerat om och städat rummet, rensat byrån och garderoben
Har nu precis pratat i telefon med Emelie och Sabina <3 , ska träffa dem imorron :) har inte träffat dem sedan nationaldagen (efter emelies middag samma dag som skolavslutningen :P)
Tittar nu även på Smallville och Sen blir det Flash gordon :D

Dagens snygging Tom Welling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0