Lysekil idag - nu i skolan

Sitter nu i skolan och väntar på att den sista lektionen ska börja, geografi :P. Hoppas att det blir en slapp lektion med bar massor med utdelningar av böcker, jag har glömt mitt bibliotekskort hemma men men :P
Under dagen så startade skolan 10:35 med matte lektion i ca 30 min, där vi fick planering, fick reda på att två i klassen har bytt skola och fick matte böcker. Har även haft ca 2 timmar rast där det blev samhällsanalys med nina, line, olivia och emelie <3 (http://emeliecederstrom.webblogg.se)
Det var idag pastasallad i bamba, som smakade sådär så sedan bar det av till coop där jag köpte baguetter (en ljus och en grov) och Em köpte godis, gotti gott gott :D

Ikväll bär det av till Lysekil med laget, men innan de ska jag hem, träffa Mikkan för att köpa naturgodis, vatten mm. Sedan blir det ner till nisse för att träffa alla <3 Ska bli helt underbart i helgen :P Plus att det blir provning av träningskläder, träningsoverall och matchställ ikväll :P Ni får ett kort på kläderna när jag kommer tillbaka.

Men nu ska jag försöka vara social eller rättare sagt kolla bilddagboken och bara ta det lugnt med den söta tjejen(Emelie) bredvid mig innan geografin börjar .

Kommentarer
Postat av: Moa

Glöm inte att köpa med massa vatten, vattnet däruppe smakade ju fan apa :D Hälsa alla! Puss

2008-08-22 @ 12:31:52
URL: http://revolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0