Landet i helgen med Mikkan <3

Nu är en till vecka avklarad, färdig efter vecka 3 på jobbet och det innebär att det bara är en vecka kvar. Och har nog troligtvis fixat mig ett jobb på stället, ett extra jobb där de ringer då de behöver hjälp. Just nu verkar de verkligen ha brist på folk så jag hoppas verkligen att jag blir ringd så att jag får lite extra pengar under vissa månader.

Imorron blir det landet med den underbara Mikkan <3 Ska bli underbart roligt att vara där ute två helt underbara dagar med henne. Vi åker imorron förmiddag och kommer hem på söndag kväll.
Under helgen blir det skratt, bad , springa :P och att bara ta det lugnt tillsammans <3 Älskar att vara ute på Tjörn <3

Saknar dig Kajsa, jag vill ju torka bajs tillsammans med dig. Skratta åt det jobbiga med dig mm...

Säger mycket Good elli good nu så klaga gärna på mig :P 

Kommentarer
Postat av: mickan

Tjörn är underbart, jag har varit här hela tiden :P

2008-08-04 @ 22:45:26
URL: http://mikkaela.blogg.se/
Postat av: mickan

sommarlovet alltså ^^

2008-08-04 @ 22:45:51
URL: http://mikkaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0