Hemma

Hemma från Lysekil igår då.
Dagen idag har varit otroligt seg, vaknade imorse oh märkte att jag hade blivit förkyld. Hosta, nyser och pratar konstigt jobbiggt.... Hatar att vara det + att jag har ont i hela kroppen.
Helgen var underbar :) Bilder kommer när alla har skickat sina :P
Skolan idag var okej, fick nästan ett utbrott mot en i klassen då personen bara var kaxig och sa emot mig. Annars blev de andra lektionerna ganska okej, svenskan blev rolig då jag, emelie, annika och dejana skulle göra bilder över livets moment :P

Orkar inte skriva mer, ont i huvudet har jag. Ska strax fylla på mobilen så snart skickar jag gratis sms i en månad :)
Ska även ner och hämta pengar så att jag kan betala av skuldn till mamma, min lön kom ju idag så nu ska skulder betalas av. Emelie ska få sina 16 kr imorron :)

Även träning imorron, har en lite halvsvullen vänster överarm då alla har gått på samma arm i försvaret, men det ska nog gå bra :P

Saknar klassresan i nian <3

Felix, Lina, Klara, Ellen & Jag

Kommentarer
Postat av: Emsan

det är anna^^. men din är ju oxå snygg!!

2008-08-25 @ 20:28:42
URL: http://emeliecederstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0