Gratis sms

Godmorron alla
igår blev det inte så mycket kriva av då det kändes som det enda jag gjorde var att snora. Men jag fick ändå gjort en del igår :P Fick fyllt på mobilen med 300 :-, så att jag nu även har 3000 gratis sms i 30 dagar så skicka gärna massor med sms till mig :P
Idag har jag än så länge duschat och sitter nu och äter frukost. Det är sovmorron idag så jag börjar inte förrän 9:50 med geografi. Har ingen aning om när jag slutar, det beror på om jag har naturkunsap eller ej?
Har även träning idag, men vet inte om jag ska gå i och med att min förkylning e så färsk fortfarande.

Ha en underbar dag <3

Saknar redan <3

Kommentarer
Postat av: Emsan

Hur var naturkunskapen??

2008-08-26 @ 17:42:02
URL: http://emeliecederstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0