Våren e här :)

Tjena
Ska la börja med att berätta om gårdagen:
Först Historia prov som gick ganska bra. Sedan åkte jag, Olivia och Nina in till stan och åt lunch på donkan. Tillbaka till skolan med resten som började med föreläsningen, som var den tråkigaste i hela världs historien. Alla satt typ och höll på med sina telefoner. Efter den föreläsningen skulle man gå på två tll, men vi gick bara på en med Rädda Barnen, då de pratade om Barnets Bästa. Sedan hem för att börja med naturkunskapen men det gick inte så bra det blev en tripp till Lejonet & Björnen och sedan naturkunskap + svenska. Middag och sedan ut på promenad i en timme med grannen. 
Har lagt upp ett mål att promenera minst en halvtimme varje dag i tre veckor nu, då jag ej tränar.

Idag så hade vi bara två lektioner
Först fick vi utskällning för att vbi tydligen inte vart på föreläsningarna och sedan var det nyhetsbevakning + att ta fram frågor till den kommande debatten den 28 April. Historian fick vi först höra på ett projektarbete om Afrika och sedan fick vi tillbaka provet utan betyg :S

Efter skolan så har jag gjort naturkunskap, svenska , lagat mat och klockan sju som klockan slår strax så ska jag ut och promenera igen me grannen :)
Bild från en promenad me Mikkan i Febuari blir dagens bild:
image13


Jag e jätte glad den underbara våren har äntligen kommit :)

Pussar

M.Molin
#7
H6
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0