Underbara sol

Nu har jag legat ute i solen i ca 30 min och lyssnat på musik. Det e ju bara för underbart :)
Ikväll blir det avslutningsmiddag på Hard Rock Café me de underbaraste <3
Imorron e skolan kort, börjar inte förrän 12:20 då jag har matte prov och sedan idrott. Matte provet har jag bara kollat igenom lite :P, har aldrig pluggat till ett matte prov :P
Kommande vecka e det ganska lagom.
Tisdag som vanligt 10:00-13:05, men vi kanske slipper sista lektionen + att första är frivillig, men jag har utvceklingssamtal 10:10, så jag måste ändå vara i skolan.
Onsdag är det resursdag, så då blir det massor me plugg på geografin som vi ska ha prov i på torsdag, ska även göra franska brevet som e till fredag. Kanske ska träffa Stina :) och så ska jag nog försöka släpa mig upp och gå och simma på morgonen, nån som hänger på?
Torsdag vanlig
Fredag vanlig
Lördag - vet ej vad jag ska göra
Söndag - Ska jag på konfirmation :)

Måndag, tisdag kommer jag också att plugga på geografin.

Ha en underbar fortsatt dag i det underbara vädret =)

Pussar

M.Molin
#7
H6

Kommentarer
Postat av: Mickan

oooh, vi hamnar nog på samma konfirmation va? Avlslutningsmiddag? för vad?
Ha det gött!

2008-04-22 @ 18:25:23
URL: http://mikkaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0