Tråkig, men skrattsjuk dag

Hhahha
Började ca 10:15 imorse med svenska då vi skrev dikter
Sedan håltimme ett tag innan nationellt prov i engelska som jag tror gick ganska bra :P
Franska lektionen efter engelskan var otroligt BORING, jag har nu märkt likheten på min gamla franska lärare och den jag har nu. Skrattade åt allting på franskan men, man kan knappt vara tröttare . Eller vad säger du Anna?

Eftermiddagen spenderades först med att jag träffade en kompis från Helsingborg som var här uppe på Horse Show, så vi hann prata ett tag. Sedan vidare till hennes buss där jag träffade en i hennes klass somjag också känner, men som inte alls verkade glad att ses mig. Sedan bar det av med en promenad hemåt för att sätta sig och titta Private Practice och sitta vid datorn.
Kvällen blev först snack me Jonna i telefon, sedan ut för att spela kubb med grannarna. Betedde mig som en omogen fjortis så man undrar ju vad folk som gick föbi tänkte, sedan blev det snack på neas veranda me tårta och godis :)
Ska nu ta och lägga mig, läste ut min bok igår Au Pair - Nya utmaningar, och jag anser att den första Au pair boken var mycket bättre än den andra. Ska försöka att börja läsa Änglar och Demoner igen där jag kommit till typ halva.

Imorron blir det:
Simma
Plugga Samhäll
Spendera kvällen me dessa töser: Jonna, Maria och Ida för att fira Jonna (bilden e från skolavslutningen 2007):
(webblogg vill ej publicera bilden, det funkar ej. Men gå in på min bilddagbok och klicka in på 26 April, andra bilden :P)

Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja i början var vi lite crazy ^^ men bara lite XD

2008-04-27 @ 00:03:27
URL: http://abackner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0