Tidspesimist

Snackade me pappa igår om när vi skulle åka till skolan idag, jag har utvecklingssamtal 10:10-10:30, medan lektionen som skulle varit 10:00-11:10 är frivillig så alla e hemma. Men i alla fall han sa att vi skulle åka 9:45, s jag tänkte tidspessimist som jag är att då går jag upp 08:00, men det var alldelles för tidigt märker jag nu. Sitter här och äter frukost och det e ca en timme tills jag ska åka.
Skulle varit ensam i skolan, men jag fick med den den Underbara Anna <3
Efter skolan blir det
plugg av geografi
Laga mat
(Franska, om jag orkar)

Men nu ska jag försöka att äta upp min frukost :P Frukosten består idag av :
Kaffe med mjölk
Skogsbärs yohgurt och special K flingor

Pussar

M.Molin


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag hade utv. samtal igår, det är aldrig roligt:)

2008-04-22 @ 18:23:33
URL: http://mikkaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0