Sommarjobbet e här

När jag var på väg hem från skolan ringde en kvinna från kommunen:
Hon frågade:
- Om jag fortfarande var intresserad av ett jobb?

Jag svarade:
-  aa det e jag :)
- Det är så att du ligger i en kö som jag skulle ringa upp för att se om ni fortfarande var intresserade av ett jobb?
-
aa, jag e intresserad :)
-
Då har du fått jobb på Kallebäcks ålderdomsherm, i andra perioden 14 Juli - 7 Augusti, vill du fortfarande ha det?
- aa gärna :)
Och så la vi på. Ska nu fp information snart om vilken avdelning jag ska jobba på och vad jag ska arbeta med. Kom på senare att Mikkans mamma jobbar där :P Så nu e sommarjobbet fixat =)

Nationellt prov idag, läsförståelsen var svårare än hörförståelsen :P tror att det gick ganska bra =)
Gick i shorts när vi var och handlade idag, snacka om att folk kollade. märkte efter ett tag att det var ganska kallt i affären :P

Imorron e det valborg :) Och Malin med familj kommer upp till oss =)

Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: Mickan

hörförståelsen var svårast tycker jag:)

2008-04-30 @ 16:17:17
URL: http://mikkaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0