Promenad, resursdag + geografiprov

Tjena tjena
Har inte skrivit här sen i tisdags morse och det har hänt en del sedan dess. Lite kortfattat från dagarna som har gått

Tisdag

Utvecklingssamtal - gick bra fick bara en anmärkning vad jag skulle förbättra speciellt i ett ämne
Historia - fick betygsprognosen VG-, men jag säger själv att det var ett VG
Pluggade geografi i solen
Promenad me Olivia <3, mycket snack om killar som vi känner/vet om båda två och lite snack om "kommande par" enligt henne :P

Onsdag - Resursdag

Simmade me Olivia - Vi simmade 1000 m , underbart :P
Pluggade Geografi - Brända mig så jag var röd på ryggen :P, har ett jätte blekt pigment
Tittade på tv
Tog det lugnt
Grattade Jonna <3

Idag - Torsdag

Geografi ½ klass - pluggade på det provet vi hade senare på dagen
Historia - Lång föreläsning, men intressant
Geografi - Prov , mycket svårare än vad jag trodde att det skulle vara. Hoppas att jag får ett VG
Tog det lugnt - haha som jag gör nu :P

___________________________________________________________________

Har tänkt på lite andra grejer. Som jag hela tiden märker/ser omkring mig, se om ni kan besvara frågorna:

Varför måste det finnas just en person som alltid måste ha sista ordet i en diskussion?
Varför måste det finnas en person som låter/syns mest?
Varför måste det finnas en person som alltid ska ha rätt i allting?
Aldrig kan ha fel?


Men detta e bara mina funderingar.

Dagens snygging blir Ioan Gruffudd  (han till vänster) -som spelar Lancelote i King Arthur (tittar på de filmen nu, så bra =))

image20


Pussar

M.Molin


 

Kommentarer
Postat av: olivia

haha, kommande par! undra vilka jag menade? :p

2008-04-25 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0