Odontologen

Tjena
Var på odontologen och fick höra vad de nu ska göra med min mun i ca 2 år framåt:

1. Dra ut fyra tänder
2. Ta bort den gamla tandställningen
3. Sätta in räls i både under och överkäcken, ha den i två år.
4. Sedan ha en annan tandställning i ett år så att tänderna växer fast

Sedan kom jag till skolan, hade en halv timme svenska och såg sen på schemat att jag skulle ha muntligt nationellt prov idag. När de andra började sitt prat väntade vi på att få förberedelserna men hon kom inte ut med några. När de sedan var vår tur att prata gavo hon förberedelserna till de som skulle va efter oss och vi uttrycker "men vi har inte fått något papper", då säger hon att måste ha glömt att ge oss papperena och säger att vi får antingen göra någon gång efter skolan eller sista gången den 25 april. Vi valde att vänta till 25 april, men hade hon inte kunnat trycka in oss i någon grupp nästa vecka. Detta anser jag vara otroligt ansvarslöst att bara glömma något sånt här!!!!!! Jag hade liksom ställt in mig på att jag skulle ha muntliga provet nu och så plötsligt ska vi inte ha det för att vi inte har fått papperet av henne!!

I alla fall kvällen kommer att spenderas med alla underbara handbollsfans i Lisebregshallen där RIK möter Ystad i fjärde kvartsinalen, nu är det vinna eller försvinna för RIK, då Ystad leder med 2-1 i matcher.
Men jag tror att killarna kommer att låta oss vara nervösa hela tiden och sedan vinna rubbet. RIK ska till semifinal och möta Sävehof.

image12


Pussar

M.Molin
H6
#7

Kommentarer
Postat av: Mickan

Fick du något feriejobb? Kramar Mickan

2008-04-06 @ 00:18:44
URL: http://mikkaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0