Klantigast

Igår:
Klantigast i världs historien
Har som sagt stuckad tumme, så e jag på väg ner me telefonen till mamma och så ramlar jag i trappan och så klart så tar jag tag me tummen.
Snacka om att vara klantigast.

Asså jag måste ha någon klantig vecka eller nått, jag glömmer aldrig att ta me mig en bok till skolan. Men idag glömde jag alla geografi grejer där vi jobbar me genomgångar och läsa i boken. Kunde låna en bok och skriva anteckningarna på ett annat ställe men bara det att glömma något sådant.
Dagen idag har annars varit ganska underbar och solig. Efter skolan åkte jag upp och köpte skor på avenyn, mina andra gick sönder igår.
Efter det ser jag först en i min gamla parallel klass, som såg otroligt smal ut.
Såg Hanna som jag tidigare har ridit med
Plus att jag såg en kille vid namn Michael som hade färgat håret blont (han hade mörkbrunt hår innan), hans lillasyster var bästis me min syrra + att jag gick på dagis me honom.
Annars har allt annat varit segt idag. Satt och skrev färdigt labbrapporten från labben vi gjorde idag. Så imorron blir det att lämna in det till Börje. Såg även på hemsidan att jag e uttagen till en match på lördag i cupen. Det stod (Malin M) om ej skadad
Jag e rädd att jag fortfarande e skadad. Tummen gör ont så fort jag rör den längst ner, kan varken böja den eller röra på den utan att det gör ont. Efter att jag suttit och skrivit me en penna så får jag ont i den. Skulle tillbaka till skolsköterskan imorron (fredag) om det fortfarande gjort ont, tror att jag kommer få gå dit.

Dagen imorron börjar:
10:15-11:20 Svenska
11:20 - 12:25 Lunch (riktigt)
12:25 - 13:50 Skulle haft engelska men har nu håltimme
14:00-15:20 Franska

Ska nog göra en engelska uppgift på håltimmen som ska vara inne om några veckor, men det kan vara bra att få gjort den :P


Pussar

M.Molin
H6
#7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0