Handboll på gympan

Tjenare Tjenare

Idag hade vi som ni ser handboll på gympan, roligare denna gången då vi hade en lärare som spelat handboll innan :) Sjabblade bort mig lite men sånt e livet. Samhällskunskapen 08:00 imorse var ju en debatt där jag skulle spela Socialdemokrat. Tror att jag faktiskt är det men att jag vill som borgarna, ha betyg från sexan :P
Matten var bara lite små repetion. Vi fick tillbaka provet, trodde att det skulle gå jätte dåligt men jag fick VG-

Efter skolan idag så tog jag det lugnt framför tv:n, skulle vart ute i det varma vädret. Men jag orkade ej.
Lämnade in en ledighetsansökan idag om att vara ledig på onsdag, och jag får vara ledig.

Planerar att lägga in en klocka på bloggen, men det e lite svårt när man ej hittar det inne hos http://designadinblogg.blogg.se , om ni vet eller har hittat det där inne. Skicka gärna länken till mig :)

Annars så är det imorron nationellt prov i engelska 08:00 (hör och läsförståelse), vi skulle ha börjat 10:00 men ej.Sedan e det historia och så slutar vi 13:05, härligt.

Bara två dagar kvar tills jag fyller år :P

Har även vart duktig och mejlat franska läraren så att hon vet att jag ej kommer på hennes lektion på onsdag :P

Pussar

M.Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0