Ett tag sedan

Tjena alla läsare

Det var ett tag sedan jag skrev nu :P Efter Holland satt jag knappt vid datorn överhuvudtaget och nu har skolan satt igång igen. Skulle skrivit här i söndags redan men då funkade det inte att logga in :( Men idag har skolan varit rolig på livskunskapen skulle vi måla porträtt av alla i våran grupp med vänster hand. Ni kan se resultatet + sammanfattning av holland på min bilddagbok http://mmolin.bilddagboken.se 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här inne. Men i alla fall dagens snygging får bli en bild från Holland, där jag skjuter den ser helt cp ut :P Fattar inte att man kan se ut så på en handbollsplan, skrattar varje gång jag ser den :P

image9

Lycka till Moa idag, du betyder så otroligt mycket för oss alla <3<3
Som en grej bara för att jag inte träffar Moa förrän jag kan hälsa på henne på sjukhuset får ni en bild som e ihopklibbt av Anna :)

image10



Pussar

M.Molin
H6
#7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0