Bloom kopia

Har nu varit och simmat, ätit och stått i lång kö :P
Dagen började alltså med att
Gå upp
Frukost
Hitta fakta till debatten på måndag då jag ska vara socialdemokrat
Packa badväskan
Sticka iväg till Valhalla
Simmade 1000 m - 27 min, slog mitt gamla rekord med 3 min ;)
Försökte lära min syster dyka :P
Såg en kopia av Orlando Bloom, en riktigt het en <3
Lunch på Mcd där alla var
Lång kö för att kunna köpa glass :P
 
hahah det var min dag än så länge. Ni får säga till om ni ej vill att jag ska skriva så mycket i punktform, tycker själv att det e mycket lättare att skriva då :P
Dagen som följer nu blir det e del slappande. Ska ner till Jonna. Ikväll kommer nämligen tvillingarna Trygged hem till Jonna, då vi ska fira henne. Hon fyllde år i Onsdags :) Det kommer att bli mat, film och bara skoj skoj. Kommer kanske in en del bilder sen :P
Töserna för kvällen (skulle lagt in denna igår, men det gick ej :( )
image21
Imorron som sagt blir det Konfirmation, det är den underbaraste och älskaste Andrea's lillebror som konfirmeras <3

Nu ska jag se till att sluta sjunga med min musik på stereon, e trött så jag e värsta galen :P

Pussar

M.Molin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0