Alla läxor till samma dag

Dagen idag har varit ganska seg. Först var det svenska i 45 min, därefetr skulle vi svara på en enkät om vad vi tyckte om skolan. Efter det åt vi lite lunch och sedan en håltimme på tre timmar då vi inte gjorde någonting. Vi var och köpte fika och skrattade mest åt en gammal film som Anna hade spelat in i början av ettan så vi pratar om Skönhetstips :P Efter håltimmen var det dags för franska då en fransyska var där, fattade typ ingenting men sen så sjöng vi i slutet roligt :D
När jag tog bussen hem mötte jag Maria i gamla klassen :) Väl hemma så satte jag mig vid datorn och kollade bloggar och bdb.
Har egentligen en del att plugga , i och med att jag har historia prov på måndag + att alla lärare har lagt alla läxor nästa vecka på onsdag, så tisdag blir pluggdag.

Imorgon kommer dagen att spenderas i Lundbystrand för att kolla på handboll <3

hahha, det blev mest skolprat, mer roligt kommer imorron <3

Pussar

M.Molin
#7
H6

Kommentarer
Postat av: Mickan

De här håltimmarna är jobbiga! Det var fördelen med grundskolan; att man slapp håltimmarna! :) Mickan

2008-04-13 @ 17:17:17
URL: http://mikkaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0