63 dagar kvar

Hahha, idag är det 63 dagar kvar tills jag slutar skolan för sommarlov. Jag slutar närmare bestämt redan den 5 Juni, har alltid varit van vi att efter den 10:de. Ganska skönt att sluta så tidigt tycker jag.
Idag så lottar de ut feriejobben för göteborgs kommun och jag hoppas verkligen att jag får ett. har ingen aning men man kan ju alltid hoppas.
Skolan idag så blev det en ganska vanlig uppdelning nu för tiden i början som man börjar bli lite trött på. Det är alltid jag och en annan och så de tre andra tillsammans så fort vi ska dela upp oss i små grupper. Men men det e inget roligt för er att veta. 
Ikväll e det dags för träning, ska bli ganska skönt att bara springa av sig eller hur jag nu ska uttrycka mig. Att få träna me tjejorna e underbart :P

Dagens snygging blir underbara och söta kompisen Moa
Saknar dig redan efter att inte ha träffat henne sen i tisdags <3

image11
Pussar

M.Molin
H6
#7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0